Not resolved
2.1
Details
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
0 comments

Purchased wheel and tires based on their drop down menu / website.When the wheels and tires arrived, they were too wide, I spoke with customer service; was told no refunds or exchanges possible.

Their website states: If you are not 100% satisfied with your purchase, we will be happy to accept a return for a refund or exchange on products in new/unused condition within 30 days of delivery.

more details on - https://www.carid.com/help-center/product-return.html However, if you actually request an RMA / refund or exchange they will tell you that all items are 'Non-Returnable'.I had to file a dispute with my banking institution.

Review about: Carid Customer Care.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Monetary Loss: $2800.

Preferred solution: Full refund.

I liked: Product selection, Ease of website.

I didn't like: Poor customer service, Return policy on junk items, Return policy.

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like