Not resolved
1.0
Details
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
2 comments

purchased what was advertised as identical to the factory part.What came was a cheap thin flimsy piece of junk.

Carid clearly states easy no hassle returns. This is a lie. They required proof that there was something wrong with photos and documentation. Didn't understand that photos would show nothing, prove nothing.I asked for a supervisor and the customer agent got snotty and actually hung up on me.

Unbelievable! THis was after the initial agent promised to send a return label immediately, no problem. I guess he lied also. I have been back and forth no less than 7 times at this point both in emails and direct phone conversations.

I then tried to cancel another order that has not arrived because this product is the same inferior quality manufacture and I want factory. This order has been held up at UPS due to damage so they tell me, yet, Carid won't take it back. I have filed a complaint with NJ Attorney General and the BBB.

I also turned the dispute over to the credit card company.Stay away from this company, you will get nothing but a long lasting headache.

Review about: Carid Customer Care.

Reason of review: Poor customer service.

I didn't like: Horrific horrific horrific, Return policy, Post-sales service, Lied.

Had an Experience with Carid?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
CARiD
#1316955

Dear Client,

Thank you for taking time to post this feedback.We want to first apologize for all inconvenience you had encountered with during this transaction.

We are sorry to know, that the product was not as expected and you were dissatisfied with the return policy.

We would like to pull out your order and check if there is anything we can do to resolve the issue you had faced with.Unfortunately, we were unable to find your order in the system.

Please reply to this comment with your order confirmation number.

Sincerely,

Voice Of Client at CARiD.com

Anonymous
to CARiD #1319527

You did have my order because you contacted me after I wrote this review.You said you would do everything to fix my problems.

You have only stalled more. I am now up to17 emails from Carid! All stating that I will be given a refund. I have made copies of everything and the credit card company is on the case.

Considering opening a class action lawsuit. Plenty of consumers have lost money with you.

Your company is a scam and someone needs to step in and initiate an investigation.With all the complaints that have been filed at the better business bureau/attorney general, I have to believe that soon this will begin.

You May Also Like