Product: Carid Customer Care Clear all filters (60 of 60 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
It might not be the products the sell, quality is on the maker not the seller as much.That being said, my FIRST and LAST, both being the same, experience with these "challenged individuals" is that they can not get out an order out correctly. I received an empty box,...
Read more
Product
Carid Customer Care
#1130492
Reply to reviews
I called Carid and spoke with Jose Matiella and explained that I wanted to be sure I got a ski rack that fit my car. He assured me that he know all the elements that would work for my car. I trusted him and expressed again that I needed to be sure it would fit my car....
Read more
Product
Carid Customer Care
#1124143
Reply to reviews
CARID ripped me off. SCAM COMPANY - DON"T BUY ANYTHING FROM THEM!!! They will not let me return defective parts. Very difficult to deal with after the sale. Not worth the trouble. Customer service res are the worst and not qualified-- They are a selling machine-- BUYER...
Read more
1.0
Product
Carid Customer Care
#1114612
Reply to reviews

Carid - Very very rude specially for supervisor

#1108686
1.0
Details
Yo stole my money when give wrong order i personally won't orde again garbage
Comment
Show
Diversity of Products or Services
Price Affordability
Product or Service Quality
Turnaround Time
Website

Carid Customer Care Review

#908948
1.4
Details
Their return policy is shady they list that wheels and tires are non returnable non cancel label in the Features section so I totally missed this fact on a 1300$ purchase that came two weeks late wrong size wrong ugly color and not even the same lug pattern. Easy returns blah blah blah EXCEPT for everything they sell since they sell it before they have it stock they suck.
Comment
Show
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website

Carid Customer Care Review

#846330
1.0
Details
Terrible experience sold things not in stock. Lied about when they will ship no communication terrible customer service! On hold forever /cutoff. Never again!!
Comment
Show
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Reliability
Staff
She gave me con#33824581 ex3366 and we never heard from them. I called another # and Mary Devo told me would get $70.00 back. the order was $78.31 and they finally sent us $63.00. I have told several not to order anything from CARID. we sure as heck won't. Patsy...
Read more
Product
Carid Customer Care
#1101340
Reply to reviews
Carid - Waited a half year for Headlights - Now waiting three weeks for refund
After speaking with a Carid supervisor, I finally gave up and cancelled the order for the long awaited headlights; dreading the thought of putting my car together... again, with no new headlights. I received the confirmation email and a 1 -2 business day expectation....
Read more
black6alpha
black6alpha

Finally... my money has been returned. Now I can finally do what i intended to in April... order some headlights.

black6alpha
black6alpha

After multiple calls this morning, I have been told that my refund is being processed and the usual "expect 2-3 business days". Based on my own experience and of the many I ha...

3.8
Product
Carid Customer Care
I liked
  • Easy to find products
  • Website
I didn't like
  • Long wait on refund
  • Out of stock items
  • Waiting to only wait again
#1100604
Reply to reviews
Customer service agent after calling them on the phone recommended and put together a package for a Thule roof rack for my QX80.The product he eventually ordered was the smallest roof rack at 11 cubic feet. Not only that i needed the product in one week and he assured...
Read more
CARiD
CARiD

Dear scprophhi_50,Thank you for your feedback. I regret to know, that the sales agent ordered the incorrect item for you. I am also sorry to know, that the shipping was delaye...

1.0
Product
Carid Customer Care
I didn't like
  • Horrific horrific horrific
#1096389
Reply to reviews
I finally started a Paypal dispute and after a over month finally got PayPal to decide in my favor and refund my payment, charging CARiD back. If you want to gamble and take a chance with this company use a credit card or service that will force them to follow up....
Read more
Anonymous
R Horne

Sounds very familiar! I keep getting the "we will get back to you in 24-48 hours! I get emails from "Kate Vel" I don't think there is such a person. It's only a dumping spot f...

2.5
Product
Carid Customer Care
I liked
  • Product selection
I didn't like
  • Delays out the rear
  • Customer service sucks
#1095691
Reply to reviews
So CarID.com is the site that sent me 2 sets of bed rail caps that don't fit. All morning, the support, tech support, supervisor and manager have told me that according to their sooper dooper VIN check. I bought a King Ranch long bed and not the Lariat short bed Ford...
Read more
Anonymous
Richard H

Good luck! Terrible company!

1.0
Product
Carid Customer Care
#1094418
Reply to reviews
I've had three purchasing experiences with them.I wanted to leave feedback on a product, but in spite of the fact that they state a link will appear on one's purchase confirmation page to do just that, no such link exists. Then, when I contacted them via chat, "Tammy"...
Read more
2.8
Product
Carid Customer Care
#1086352
Reply to reviews
Carid - Dont do it!
I place an on line order for wheels through carID, on a Saturday evening. I made sure I read all the warrenty and return information. Their site stated you could cancel the order as long as it was not in production. I made a mistake in the fittment, and tried canceling...
Read more
CARiD
CARiD

Hello Client,Thank you for sharing your shopping experience with us. We are sorry to know, that the wrong wheels were ordered and we are sorry to know, that you were unable to...

Product
Carid Customer Care
#1061492
Reply to reviews